Monday, December 31, 2012

SIAPA SEBENARNYA PEJUANG RAKYAT TUNKU ABDUL RAHMAN ATAU DR BURHANUDIN ?


FAKTA DI SEBALIK PERJUANGAN MENUNTUT KEMERDEKAAN

Wacana  ini dibuat secara terbuka pada tahun 2012. Dalam forum ini sejarah sebenar telah didedahkan tentang hakikat perjuangan menuju kemerdekaan .Pembohongan dan pemalsuan sejarah telah berlaku.Tidak benar perjuangan kemerdekaan berlaku tanpa pengorbanan dan pertumpahan darah .Ribuan jiwa yang terkorban. Yang tidak terkorban hanya para pejuang UMNO sahaja. Mereka bersekongkol dengan British.

Ramai yang jadi mangsa dan perjuangan ini. Mereka tidak punyai pilihan menjadi askar atau polis di bawah kekuasaan British.Jadi trepaksa mengikut arahan. Ini bukanlah perjuangan.Yang berjuang ialah mereka yang berani angkat senjata melawan British penjajah no 1 di dunia.

 Sejarah telah  diputar, dijungkir balik dan terserlahlah bahawa UMNO sahaja pejuang .yang lain pengkhianat. Ini sejarah yang sarat dengan kepalsuan dan merupakan pengkhinatan terbesar kepada agama , bangsa dan negara.

 Mana ada sejarah sebegitu di seluruh negara. JIKA KITA TERIMA UMNO SAHAJA PEJUANG MAKA SEMUA PEJUANG NASIONAL DISELURUH DUNIA ADALAH PENGKHIANAT.MENGAPA ????. 

INI KERANA MEREKA BANGKIT MENENTANG PENJAJAH. SEJARAH TELAH MENJADI TERBALIK.YANG BERJUANG  MENENTANG PENJAJAH PENGKHIANAT .MANAKALA YANG BERSUBHAT DAN BERSEKONGKOL DENGAN PENJAJAH DINOBAT SEBAGAI PEJUANG !

INI SATU TAFSIRAN YANG UNIK YANG TIDAK PERNAHJ WUJUD DALAM KAMUS PERJUANGAN DUNIA ? SEBAB ITU SEJARAH KITA MENJADI KUCAR-KACIR !


No comments:

Post a Comment